Tudományos, Emberi, Sejtelmes, Leleményes, Alkotó. Ez a „T.E.S.L.A.-projekt – természettudomány a könyvtárban" online és offline játék, ahol az olvasásfejlesztés, a programozás, a képregényrajzolás, a kísérletezés, a robotika és az élménypedagógia is szerepet kap.
A találkozók segítik a természettudományok tanulását, és a fizikai jelenségek élményszerű felfedezését. A játék során pontok szerezhetők, melyekért a program végén jutalom jár. A játékosok 3-4 fős csapatokban jelentkezhetnek és játszhatnak. Célunk, hogy a játék során, a találkozókon kapott cikkek feldolgozásával a játékosok megismerjék a különc zseni feltaláló, Nikola Tesla életét és találmányait.
A foglalkozás fejleszti a digitális kompetenciát, a szóbeli és írásbeli kommunikációt, továbbá közösséget épít. Ajánljuk technika-, informatika- és fizikaórákhoz. A program az „Én könyvtáram" projekt keretében valósul meg.
Időtartam: 2+2 óra
Létszám: max. 12 fő
Helyszín: Békés Megyei Könyvtár / külső helyszín